כנס 11.10.2020

מחר: הכינוס הבינלאומי הוירטואלי לחדשנות וטכנולוגיה ברפואת המוח

הכינוס הבינלאומי השני לחדשנות ולטכנולוגיה מתקדמת ברפואת המוח BrainHIT2020 יחל מחר ויעסוק בחידושים המוחיים האחרונים לקידום מוח בריא ולהפחתת נטל מחלות המוח והתנוונות עצבית

מוח (איור אילוסטרציה)
מוח (איור אילוסטרציה)

מחר (ב') ייפתח למשך יומיים (12-13.10), הכינוס הבינלאומי השני לחדשנות ולטכנולוגיה מתקדמת ברפואת המוח BrainHIT2020, במהלכו יוצגו ויידונו החידושים המוחיים האחרונים וטכנולוגיות הנוירו לקידום מוח בריא ולהפחתת נטל מחלות המוח והתנוונות עצבית.

בכינוס יוצגו ויידונו חדשנות וטכנולוגיה בתחום שבץ המוח, מיגרנה, טרשת נפוצה, שמירת בריאות המוח ונפש, מחלות ניווניות של המוח, נוירו-סטימולציה של המוח, טכנולוגיה דיגיטלית ולבישה ועוד, באמצעות סגל מרשים של מרצים מובילים מכל העולם.

הכינוס יתמקד בתחומי המפתח הבאים: איך להיות רופא וממציא; חידושים טכנולוגים בטיפול בשבץ מוח; חידושים וטכנולוגיות במגוון מחלות נוירולוגיות כגון נוירו-אימונולוגיה, הפרעות תנועה, דמנציה ומיגרנה; קידום בריאות מוח ושינוי מסלול התפקוד הקוגניטיבי ומניעת דמנציה; טכנולוגיות דיגיטליות ולבישות ברפואת המוח ושימוש בבינה מלאכותית; נוירומודולציה להפרעות מוחיות וממשקי מוח מחשב; הגברת החדשנות במוח וטכנולוגיות המוח.

פרופ' דוד טנה, יו"ר הכינוס, מנהל מכון שבץ מוח וקוגניציה ברמב"ם ויו"ר האיגוד הנוירולוגי: "הכינוס הוא פלטפורמה להחלפת ידע בין קלינאים, מדעני מוח, אקדמיה ויזמים, חברות סטארט-אפ ותעשיית מדעי החיים בהיי-טק, המעורבים במערכת האקולוגית במוח".

לכינוס נרשמו יותר מ-1,000 משתתפים מ-61 מדינות, ביניהן איראן, אלג'יר, טורקיה, מצרים, סודאן, ערב הסעודית, פקיסטן וקטאר.  פרופ' דוד טנה: "כיו"ר הכינוס חשוב היה לי לתת מקום מוביל לישראל כ-start-up nation גם בתחום בריאות ורפואת המוח. אני קורא לסטודנטים לרפואה, לחוקרים וחוקרות, לרופאים צעירים ולמתעניינים בתחום של רפואת המוח, להיחשף להתפתחויות העצומות".

במושב הפתיחה יברכו שר המדע והטכנולוגיה יזהר שי והמדען הראשי ויו"ר רשות החדשנות, עמי אפלבאום.

ההרשמה לכינוס ללא עלות (בעזרת קוד רישום Free100)

נושאים קשורים:  פרופ' דוד טנה,  כנס,  נוירולוגיה,  BrainHIT2020,  חדשות,  מחקרים
תגובות
 
האחריות הבלעדית לתוכנן של תגובות שיפורסמו על ידי משתמשי האתר, תחול על המפרסם ועליו בלבד. על המגיבים להימנע מלכלול בתגובות תוכן פוגעני או כל תוכן אחר, שיש בו משום פגיעה או הפרת זכויות של גורם כלשהו